Monday, March 15, 2010

hari ini, jadi itu


Hari ini genap 19 tahun mama melahirkan aku...
Thanks mama !!!
A credit to my abah too sebab dah besarkan aku besar panjang sampai macam ni...
Syukur alhamdulillah kerana aku masih diberi kesempatan menghirup oksigen pemberianNya, melihat keindahan alam ciptaan Ar-Robb

After having lunch kat Sara Thai, Savvy yang dipandu mama terlanggar satu objek mcm besi atas jalan tanpa sedar.
Berdebar
Panik
Berhenti kat traffic light, orang ramai dah tunjuk muka pelik, rupa-rupanya minyak mengalir laju dari bawah Savvy
Then, call kren sementara tunggu abah datang

Seriously, aku sedih tengok Savvy kena bawak jauh dari aku.
Selama ni Savvy masuk klinik pun masa aku takde kat rumah


Abg buat2 serabut, haha

Bye2 Savvy ku sayang. Selama ni aku dok asyik tanya khabar Savvy dari mama masa aku di hostel. Alih2 masa aku ada di sisi Savvy, masa tu jugak dia tak sihat.
Semoga Savvy cepat sembuh
Aku taknak naik Civic mama.
Harrier abah aku tak reti
Aku tetap nak Savvy aku !!!

2 comments:

khadijah said...

sarah,slamat hari lahir..moga dirahmati allah senantiasa..=)

Sara Hanapi said...

thnx khadijah =)