Thursday, November 3, 2011

...

Eh bila nak update blog ni?

2 3 minggu ni agak busy. Entah busy apa. I-Games plus study setentunya. Tapi kehidupan di universiti ni aku tak rasa sesibuk kehidupan di zaman IB dulu, syukurlah aku dah terbiasa. Terima kasih IB kerana mendidik aku, ewah. 

Untuk I-Games, aku join basketball and table tennis. Geram rasa nak join netball and futsal sekaligus tapi events tu clash lah pulak lagipun jangan tamak sangat, nanti yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. Mak aih betul ke peribahasa ni? 

4 hari yang lepas, Olomouc tenggelam dalam kabus. Bahaya. Ada accident siap. The weather is pretty unpredictable. Tapi alhamdulillah, setakat ni, aku dan kawan-kawan masih mampu bernafas dengan sempurna. 


Gegas gegas. That's all. Short entry. Nashle !

No comments: