Saturday, July 14, 2012

After 10 months

Alhamdulillah exams went well. Tu semua kurniaan-NYA. Seriously kalau bukan rahmat DIA, I don't think I would be able to accomplish one. I'm talking about the Czech system. Alhamdulillah memang Allah nak tolong aku especially untuk anatomy. I've been given a wonderful gift in form of a magic card yang mengandungi 3 soalan anatomy which I can consider them veeery easy compared to others' cards yang aku rasa akan menyebabkan si pengjawab produce hundred drops of sweat sebelum bertemu si examiner. Bersyukur tak dapat fascia, lymph nodes and joints. Fuhh. 

I finally stepped on Malaysia soil dan absorb Malaysian's heat more than 2 weeks ago. Bersama 4 other batchmates. I could feel the difference, no doubt dengan apa yang seniors cakap. First thing you'll notice once you touch down is the temperature difference and what's produced is the odour ! 

I took almost 2 weeks to adapt with the weather. Selsema, demam, batuk. Ayat bajet matsaleh sikit ya.
Hehh kau Sara, baru 10 bulan tak balik Malaysian dah gedik ala-ala Paris Hilton, belum 10 tahun.

Selesai proses balik, followed with proses stay di rumah menjadi anak tunggal. Kerja tetap aku untuk 2 months and more ini ialah makan, tidur kemudian makan kemudian tidur lagi. Ohh sebelum tidur jangan lupa gosok gigi. Hehh sebelum balik aritu, gigi boleh pulak buat hal. Time exam pulak tu. Nasib baik ada panadol, menghilangkan kesakitan dan melegakan. Tidak dilupa bunga cengkih juga.





No comments: