Tuesday, December 21, 2010

ada budak sengal

Once upon a time, there're 2 unknown (feeling-less-looking) girls approaching me while I was glancing at books in MBS Megamall Kuantan. And diorang ni sangat sengal dengan sudoku even one of them doesn't even know how to fill the numbers into the boxes. Nganganga ...

Tetiba datang buat-buat macam kenal. Sempat gak la aku snap muka dua ketul manusia tuh =P

Blue : Weh, comey ahh Kak Sara an.
White : Aah lah aku setuju ngan kau, dia memang comey beb.
Blue : Between aku ngan Kak Sara an, yang mana yang lagi cute ek kau rasa?
White : Mesti ar Kak Sara. Kau awal2 out of list. Gagaga
Blue : Kau memang saja an taknak kasi aku belanja kau sudoku ni.
White : Hah yang tu buat apa, sudoku for dummies. Untuk kau layak lah.
Blue : (=_=)

(Aku mencuri-curi dengar)

Balik2 rumah, aku google. Hah dapat pun aku true image one of the girls. Yang lagi satu aku tak google sebab macam kurang cute jep.

Budak comel tersesat dari Sungai Isap rupanya, tempat biasa aku lepak sambil curi kabel tepon.

Kalau dia ada terbaca page ni, akak nak ucapkan terima kasih atas pujian yang awak lontarkan tempoh hari yep. Akak tak sengaja dengar your conversation with your friend, sori =P HAHA

Aku terasa sengal.

No comments: