Saturday, April 2, 2011

friendster

Eh ingat lagi tak friendster? Haaa buat2 tak ingat lah tuh pernah ada friendster, ngah3

Zaman2 aku excited ada friendster ni adalah waktu form 3. Woh zaman muda remaja lagi, sekarang dah tua bertongkat. Time tu beriya lah berbalas2 testimoni dengan pengguna2 tegar. Tak main komen2 macam facebook, testimoni gtuh. Perkataan advance habes. Time tu lah rasa macam pengguna internet paling tegar and paling maju di dunia sebab tangan laju je membalas testimoni. 

Satu hari, aku membuka sent email. Alkisahnya terjumpa lah emel2 yang lapuk zaman muda2 dulu. Time tu jugak zaman aku beriya menggunakan emel untuk berkomunikasi walaupun dengan orang meja sebelah. Zaman jahiliyah kata omputeh.


Hahh ambek kau ayat. Nampak sungguh matang. Nampak sungguh Sara. One thing, profile pic aku NARUTO ! WHAT?? NARUTO?? Ni timbul idea nak taruk Naruto jadi profile pic facebook ni. Woh sungguh interesting. Taruk gambar Naruto, letak nama pun Naruto Hanapi. Ayah aku pun bangga ada anak Naruto. 


 *Aku dah try tukar nama Naruto Hanapi tapi facebook tak kasi, sebab dia suruh aku letak nama betul* Menci lahh you Mark Zuckerberg. Ikut suka hati I lah nak letak nama apa pun. Tapi at least dia kasi aku taruk prof pic naruto tuh, terasa katang sebentar.

Ok tu jek nak cerita. Makin dekat dengan exam makin kuat kau update blog kan Sara? Eh takde lah, ni online ni pun sebab aku outing dengan parents aku di Muar, nak jumpa adik tersayang. Ohh rindu nak gosip sama dia. Bye !

No comments: