Wednesday, April 13, 2011

Huh?

Rasa macam nak makan daging manusia goreng, gulai daging manusia. Ehhh aku tak suka gulai. 


Tension dengan Math. Harap maklum Math okay. Bagi yang rasa Math tu senang tahap boleh jawab sebelah mata sila jawab Math IB sekarang. Hah? Takde soalan IB? Ok kirim emel anda di shoutmix nanti aku dengan rela-relanya hantar IB exam papers past years okayy !

Daku tidak memahami apa relativiti Math dan perubatan. Tapi cara aku menangani stress memikirkan sebab perlu belajar Math adalah dengan berfikiran positif. Yeah Sara sentiasa positif. Masuk bakul angkat sendiri. Mungkin MARA mahu melahirkan bakal-bakal doktor yang mampu mengajar Math kepada patients cilik di wad pediatrik atau MARA mahu melahirkan doktor2 yang akan menyelesaikan masalah Math yang tak sudah-sudah setelah bosan dengan kerenah patients yang demanding atau MARA mahu melahirkan genius2 Math yang penyayang seumpama doktor macam aku ehh tetiba atau ... Ok stop memikirkan sebab.

Yang pasti Math is one of the essential requirements needed to qualify yourself into a medical school. 

"Now Math, wake up and solve your own problem. Aku dah bosan dengan kau." Ayat laser seorang penuntut IB yang frust dengan Math. Maaflah saya seorang student yang typical. Sangat typical, tak sehebat anda. 

Ok aku perlu berusaha. Bye ! 

No comments: