Tuesday, January 18, 2011

adikku

Saya ada seorang adik nama dia Lisya
Saya sayang Lisya
Lisya sangat comel
Tapi takleyyy lawan saya (Bruno Mars yang cakap)
(Sound bangga + riak)

Abah, abah, watch out your tummy !

Kenapa aku sayang sangat kat adik aku nan seorang ni? Nak kata comel takpon, teddy bear dia (berok) lagi comel

Sebab pe
Sebab
Sebab
Sebab dia adik aku lahh

No other reason, ewah gtuh diahh

Agaknya Abby terharu tak baca ni? Tak kot, sebab dia feeling-less, kah kah kah
Muka tak beriak
Tapi kan, dia nangis time dapat envelope putih yg sampai kat rumah past few days.
Hahaha serious aku gelak. Abby ke tu?

Takpe B, I understand how you feel, mama said you don't wanna leaver her all alone home kan kan? Mesti sedih kan bila nak tinggal family and stay at hostel family-less. Or awak nangis sebab terharu sangat? Lagi aku tak percaya, hahaha.

Motif aku menulis golden entry ni semata nak say congrate kat adik aku ni lah, kalau takde reason malas aku nak update. Eh tak say congrate lagi.

CONGRATULATIONS TO LISYA HANAPI
Sebab dapat SAMURA

Samura bukan samurai, yang tak tahu search sendiri...

I wonder how she would do in her new place. Tapi aku yakin lah, dengan muka feeling-less and agak poyo itu, beliau mampu survive. kah kah kah sekali lagi.
Seperti kakakmu, daku yakin you'll enjoy SBP life so much, no doubt. Lot of new things for you to learn. InsyaALLAH.

Ok ok done with budak seketul ni, now cakap pasal aku plak, blog siapa sebenarnya ni?

Nothing interesting's happening around except for I've finished EE, worldLit, English oral, bla bla bla yang sebenarnya interesting bagi aku sebagai penuntut IB. (menaip sambil lonjak2 gembira) Hoyyah hoyyah ! Alhamdulillah.

The result akibat terlalu kerap berdamping dengan laptop 24/7 (over), mataku makin parah. Ohh jangan risau, daku masih mampu mengecam rakan-rakan fb lagi, just kena fokus n teran sikit mata ni. Seksa woo. Sakit kepala guwe. Gonna off to Focus Point nak kena buat spek baru. Kalau tak, kot mau nombor2 Ckg Hamimah tulis kat whiteboard dalam lecture Math aku tak nampak langsung, almaklumlah tulisan beliau sangatlah besar.

Done, nothing more nak bebel.

To wrap up,

Ya ALLAH, peliharalah kami di bawah naungan-MU.
(harus ada doa penutup)

p/s: Can u see entry ni penuh dengan kasih-sayang. Ohh aku kelihatan sperti seorang kakak yang baik tika ini. Hakikatnya memang betul pon. Eh eh jangan memain, dah ada orang kata aku a good sister taw. Terima kasih kepada yang terasa tuh. Aku ada sorang lagi adik nama dia Muazz, tapi dia tak comey, dia hensem jek, hotshot kot, olahragawan sekolah lagi, ok dah dah dia riak aku dosa.

Bye !

No comments: