Tuesday, January 25, 2011

saya ada dia

Saya ada kawan, nama dia Fiqa
Saya sayang dia, dia sayang saya


Fiqa sangat baik, she's one of my closest and best friends kat KMS and even among my entire friends. We first met through YM before registered in KMS. Kira perkenalan alam maya jugak la. She's taking dentistry.


Kalau nak dikira, Fiqa bukanlah classmate hatta roommate aku, we are neighbours. Neighbour yang sangat caring sebab kalau nak makan, mesti ajak aku, kalau nak pergi surau, tak lupa panggil, "Jom Sara!". Lepak kat library sama2, sweet kan, hee. One part, I learn a lot through her sebab she's soooo soft-spoken. And Fiqa anak solehah. =). Sebab tu lah, ..... (taknak sambung nanti Fiqa marah)


Fiqa sangat suka travel.

Fiqa, nanti kita travel sama2 eh. Orang nak pergi Egypt, eh? Tak tak India okayy?

Indahnya bersahabat apabila dihiasi dengan ukhuwah kerana Allah. Ana uhibbuki lillah ya Fiqa. Orang sayang Fiqa ! Thanks for being my wonderful friend.

No comments: