Saturday, January 1, 2011

Bye

I wish I 'd have reverted all things back, come doraemon, come to your mommy, use your magic pocket and bring me back to the time one month ago.


Yes mommy ??

Bila di-flash-back-kan, I did nothing beneficial at home....NONE.... And I like that ! Mwahaha. (Gelak bahagia homework tak siap)

Lepak depan lappie 24/7, lepak kat town kadang2 jenguk sales, beli kasut, baju, beg sekolah untuk adik etc etc. Ohh tak lupa, jenguk kawan2 lama di Zoo Teruntum. Setiakawan kan aku kan kan ? BFF gtuhh, bukan BF lahh. Shadap you !

But, but I never forget my responsibility as a daughter. Bila tiba masa makan and kebetulan nafsu rajin bermaharajalela, aku akan memasak. Aku selalu bagitahu yang aku masak, kenapa ek? Sebab aku riak. Kah kah kah. Kamu pernah masuk dapur? Bagi makcik2 di luar sana yang sedang mencari bakal menantu sila tinggalkan no tepon anda di shout box. Tq.

Okayy, end of time for crapping. Now is the time to get serious.

"Sara, this sem is the last one for you, then you'll set free", kata para lecturer dalam mimpi. Hoyyah 2x !!

And aku berkata pada diriku sendiri, "Sara, habislah kau kali ni, get ready nak dapat result sem 3". Uhh spooky, seriously. Dah la aku buat main2 je. Main2 jek keje kau ek. Serius takut, huu~

Ok lah ok lah, barang langsung tak kemas lagi sebab takde nafsu nak balik Seremban bandar mati. Beta harus berundur diri dulu.

Till I write again. Bye.

P/s : Kenapa entry ni seolah-olah menggambarkan aku bahagia balik ke kolej ek?

(Theme song : You're Not Alone - MJ)

No comments: