Monday, March 28, 2011

Hi awak awak

Assalamualaikum ... sape tak jawab dosa


Saya sedang study
Tapi tapi
Disebabkan saya sayang akan belogg saya ini dan saya merupakan blogger yang bertauliah maka saya mencuri sedikit masa untuk menghapdet beliau.

Just want to share bahawa I'm in a war right now. Berperang dengan subjek2 di bawah:

Malay SL
English SL
Physics SL
Mathematics HL
Chemistry HL
Biology HL

At the same time, preparing for the placement test. Ini baru untuk Bio. Untuk menjadi pelajar yang cemerlang yang berjaya dalam placement test ke negara yang dirahsiakan, anda perlu juga study Chem dan juga either Maths or Phy. Maka aku pun memilih Maths kerana lebih dekat di hati.


Tak tebal kan? Nipis jekk. Dah la syllabus A-Level. Aku ni memang hari2 study syllabus AL ni. 

Ok tu jek setakat tu. I'm a busy woman. Eh woman?? Dah 20 kan, terpaksa lah mengaku. Kepada adik saya mahupun adik2 sape jek or adik2 junior SBPI Tun Abd Razak who have just received you guys punye result SPM, I'd like to say congrate for whatever results you guys dapat.

Salam Satu Malaysia. Bye

No comments: