Tuesday, March 15, 2011

saya kan ... saya kan ...

Happy birthday to me ...
Happy birthday to me ...
Happy birthday to Sara ...
Happy birthday to me ...

Terima kasih mama ...
Terima kasih mama ...
Terima kasih to Puan Norhayati ...
Terima kasih mama ... 


Thank you Nureen for the cute song. Touching kowtt !

Tak tahu la nak gembira ke sedih sebab umur dah 20. Ok saya ulang ye, dah 20. Dah sampai tahap auntie auntie makcik makcik nenek nenek dah ni. Punya lah taknak terima hakikat kan. Takpe la, I follow the nature flow. Alhamdulillah kerana masih diberi peluang menghirup udara pemberiaan-NYA, menggunakan anugerah penglihatan kurniaan-NYA untuk melihat dunia. 

Ahh saya tak kira. By hook or by crook, nak jugak kek di atas ! Nampak sedap maka aku curi di sini. 
Opps kantoi aku selalu stalk blog ni, nampak sangat rajin memasak di dapur.  


Komen2 terpilih yang menyebabkan aku touching 2 saat. Thanks to all. Bukan niat saya ingin menyembunyikan tarikh lahir di fb tapi saje mengada-ngada nak berlagak ala-ala diva. Komen2 lain bukan tak touching tapi banyak sangat, cewah takkan nak humban semua dalam blog ni. Overloaded lerr. Terima kasih kepada semua yang wish either through fb, sms, mms,  skype, blog mahupun yang tak terkeluar simpan dalam hati. 

Ok ok itu sahaja. Thanks mommy and daddy ! Bye !

p/s : Baru belajar buat print screen, kah3. Terasa loser sebentar

No comments: