Thursday, March 10, 2011

mad

Dah punya la takde idea sangat nak update apa kan, maka aku pun mahu mengarut di wall blogspot ni.

Aku just nak beritahu satu dunia yang aku suka makan. 
Tapi makanan di atas aku tak suka pun, saja nak menunjuk  yang aku pernah makan dalam dulang ramai2 dengan kawan, wehh sunnah tu wehh. Bila diimbas semula, aku spend 2 jam nak habiskan makanan di atas. And lastly aku pun tak tahu rasa dia macam mana sebab macam sedap sangat sampai takde rasa !! 

And secondly gambar di atas nak menunjukkan bahawa adik aku suka mengemas apabila dipaksa. Tak tak sebenarnya aku pelik apa fungsi benda alah kale biru tua yang kat hujung katil tu. Ada jawapan? Nak kata selimut memang tak sebab benda tu terlekat kat katil tu je sepanjang masa and kecik pulak tu. Lastly aku buat conclusion yang benda serabut tu adalah untuk memastikan katil tidak serabut setelah ditinggalkan oleh pelajar yang serabut sebelum ke sekolah. Maaflah sekolah saya takde benda alah tu, kitorang just ada pvc jek untuk memastikan kebersihan tilam sentiasa terjaga, haa asrama sekolah kau ada?

Haa next. Taraaa, pusat pengurusan badan! Atau boleh fokuskan kepada alat menguruskan badan. Gambar ni diambil sewaktu aku ikut lawatan ke Melaka Manipal Medical College, tempat kawan2 aku bakal menjejakkan kaki diorang 3 tahun akan datang. Mantap kot tempat ni, serius. Aku suka tengok cermin besar kat dinding gym ni jek, nak try benda alah ni tak mau ahh sebab malas exercise.

Boleh nampak tak relativiti aku sumbat gambar2 ni kat entry ni? 
Sebenarnya aku nak bagitahu yang IRP sangat penat. Habis kelas, lunch. Lepas lunch, tidur. Lepas tidur, kemas katil. Lepas kemas katil, pergi exercise ok tipu. 

Nampak macam entry orang tak tentu arah.

Bye !

No comments: