Saturday, June 19, 2010

kegeraman



MasyaAllah, subhanallah, kenapa lah benda ni cute sangat !!!!
Huarggg !!! Geramnya aku !!! Rasa nak gigit2 !!!

Benda2 di atas ialah koleksi Cupcake's Cute, which I admit all things displayed are extremely cute!!!!
Why cupcakes?
Just click the link and you'll know the answer

Tiba2 cakap pasal benda2 cute then cupcakes, Sara memang takda arah tujuan dalam blog dia

Cute cupcakes !!!
Craving for one tapi bukan untuk dimakan untuk ditatap je
Sangat sangat cantik <3

Kenapa tiba2 aku post entry ni, sebenarnya aku dalam mood kegeraman bukan kegemaran
Kegeraman = upset (kecewa), adakah sama? Assume sama je okayy
Actually, I'm upset with myself sebab tak mampu nak buat cupcakes seperti terpacak di atas
Dah la comel, sedap pulak tu (sedap ke ?)

Okayy tipu

Bukan2, aku upset sebab tak mampu nak jadi tukang masak yang baik di rumah
Aku tak mampu nak sediakan karya masakan yang best2 untuk adik2 tersayang (sayang ke?)
Hari ni, semua yang aku buat tak kena, dah tak gaya makanan pon macam ada
Uhh disaster !!
Nasib baik mama dah nak balik, aku sendiri pon rindu her cooking (nasi ayam mama superb)
At a point, aku rasa macam aku ni memang takda bakat langsung kat dapur, takpe ar ada bakat pegang scalpel cukup kot
Masak ni, terlebih masin macam lori garam tumpah depan rumah
Masak tu, tawar semacam macam orang miskin takda gula ngan garam
Masak ni lagi, rasa bukan rasa dah jadinya
Ermm... =( (alhamdulillah sebab aku better la sikit daripada Cik Nabilah, ngee~)

Positive side --> aku akan berusaha untuk mengasah bakat mengasah pisau di dapur
InsyaAllah...

p/s: orang kata kalau di tempat orang, makanan yang kita tak suka tu yang akan kita nak nanti, betul ke... tunggu jela tahun depan

No comments: