Sunday, June 20, 2010

welcome home ....















WELCOME HOME !!

Segala puji bagi Allah

Subhanallah, Alhamdulillah wa Allahuakbar

Setinggi-tinggi syukur aku panjatkan ke hadratMu ya Allah kerana telah mengembalikan ibu bapaku ke tanah air dengan selamat, Alhamdulillah

Semoga umrah kali ini memberikan makna yang cukup mendalam buat mama, abah n mak(nenek)

They touched down around pukul 2 pg masa aku dok nyenyak di alam dreamworld.
Sangat la excited bila dah 2 minggu tak bertemu (padahal sebulan tak jumpa dah biasa)

Ala2 nak buat meriah sikit, aku n adik beli kek seperti tertera di atas
Welcoming party dimulakan dengan lunch ringkas (aku masak okayy)
Then, potong kek
Ish bukan nak buat doa kesyukuran tak

Alhamdullah, tugas aku sebagai penjaga rasmi adik2 dah tamat hari ni, hoyyahh ...

p/s : Ya Allah, semoga Kau makbulkan segala doa ibu bapa ku di tanah suci, amiin

No comments: